VIZITEAZA-NE

Hai sa discutam despre proiectul tau de design interior!

STUDIO TIMISOARA

Str. Dr. Gheorghe Marinescu Nr. 1, Ap. 8
T: +40 356 807 555, M: + 40 728 160 655
E-mail: info@whitedotdesign.ro

BIROU BRASOV

Bvd. Iuliu Maniu, Nr. 47, Et. 1, Cam. 110
M:+ 40 730 147 527
E-mail: brasov@whitedotdesign.ro

Proiectul tău de la A la Z

A: Planificarea

Prima etapă în designul de interior este planificarea proiectului de amenajare. În această etapă ne cunoaștem, intrăm în contact cu spațiul tău și cu așteptările tale în ceea ce privește amenajarea lui, precum și detalii despre bugetul și timpul de care dispui. De îndată ce ai decis să apelezi la serviciile noastre, revenim pentru releveu și fotografii.

Încercăm să îți interpretăm viziunea, ținând cont de spațiu și limitările lui, urmând o evaluare generală a proiectului de design ce așteaptă a fi implementat.

Pe scurt parcurgem pașii următori:

  • avem o discuție inițială;
  • stabilim informațiile tehnice necesare;
  • discutăm despre deadline și  buget;
  • realizăm releveu-ul și fotografii;
  • revenim cu o propunere și evaluarea proiectului.

Before and after - Renovare apartament

DSC_0072plan_apartament_white dot design_RLVDSC_0053

 

B: Dezvoltarea conceptului de design

În cea de-a doua etapă a proiectului dezvoltăm conceptul de design. Începi să vizualizezi noul tău spațiu; elaborarăm planșele tehnice 2D și proiectul 3D. Venim cu propuneri de palete de culori, texturi, precum și materiale folosite în amenajarea pardoselii, pereților, tavanului și ferestrelor. Selecțiile de mobilier și accesorii te ajută să-ți imaginezi activitățile zilnice din fiecare încăpere. Urmează randările.

Pe scurt parcurgem pașii următori:

  • întocmim planșe tehnice 2D;
  • redesenăm tot spațiul prin proiect-ul 3D;
  • venim cu propuneri de materiale, culori și texturi;
  • facem selecții de produse;
  • definitivăm randările.

C: Documentarea

Avansăm în discuții și activități în cea de-a treia etapa a proiectului, documentarea. Ne punem de acord asupra etapelor de management al proiectului și alegem furnizorii de servicii și produse care corespund nevoilor de design. Realizăm proiectul pentru tavan și pereți decorativi din gips-carton, desfășurări pentru pereții placați, necesarul de materiale (parchet, gresie, faianță, tapet) și dacă este cazul, proiectul pentru mobilierul realizat la comandă.

În această etapă vom detalia:

  • etapele de management al proiectului de amenajare;
  • selecția furnizorilor de servicii și produse;
  • elaborarea întregului proiect de amenajare interioară;
  • elaborarea proiectelor de mobilier personalizat.

 

D-Y: Managementul proiectului

În această etapă putem spune că toate planurile se transformă în realitate. Urmărim implementarea corectă a etapelor mai sus menționate și ne asigurăm că totul decurge conform planului. Este etapa care necesită cea mai mare atenție și cea mai mare investiție de timp pentru ca totul să fie implementat cu acuratețe.

Pe scurt, vom face un singur lucru:

  • urmărirea și planificarea corectă a proiectului de design interior și amenajare.

 

Z: Follow-up

Cu pași siguri, entuziaști, ne apropiem de final. Ne asigurăm că materialele și produsele respectă designul stabilit și avem grijă ca totul să fie pus la punct până în cel mai mic detaliu. Vrem să te bucuri cât mai mult de ceea ce am făcut împreună și îți livrăm un mic training de întreținere a noului design.

Desigur, ne dorim să le arătăm tuturor un proiect care a fost planificat de la A la Z și implementat cu succes, organizăm o sesiune foto și te încurajăm să descrii experiența ta cu noi. Și ca să fii sigur că ai făcut alegerea corectă când ai decis să lucrezi cu noi, îți oferim și post-garanție pentru proiectul de design.

La final:

  • facem ultimele retușări;
  • o sesiune foto profesională;
  • te încurajăm să ne dai un feedback;
  • oferim post-garanție;
  • enjoy!