VIZITEAZA-NE

Hai sa discutam despre proiectul tau de design interior!

STUDIO TIMISOARA

Str. Scolii Nr. 2A
M: + 40 728 160 655, T: +40 356 807 555,
E-mail: info@whitedotdesign.ro

Intrebari frecvente

De ce să apelez la un designer de interior?

Sunt mai multe motive pentru care este recomandat să apelezi la un designer de interior:

1. Optimizarea duratei de implementare

Experiența nenumăratelor șantiere coordonate de-a lungul anilor ajută designerul să anticipeze anumite probleme universale de construcție/ implementare. Astfel, se pot stabili din timp soluțiile și se menține un ritm constant, fără întârzieri sau suprapuneri neașteptate ale echipelor de lucru.

2. Reducerea costurilor neprevăzute

Prin realizarea unui proiect complet de design 2D+3D, sunt definitivate și etapizate în avans toate lucrările necesare. Astfel, costurile asociate „corecturilor” și întreruperilor cauzate de soluții realizate incorect (ex. nerespectarea reglementărilor legale pentru țevi de gaz / centrală termică) sunt eliminate. Numărul de impasuri tehnice este redus la minim, deoarece există materiale stricte și asistență permanentă din partea noastră.

3. Eliminarea factorilor principali de stres

Coordonarea diverselor echipe de lucru, deplasările constante în magazine, precum și incertitudinea față de deciziile majore pot transforma experiența construcției unei case într-una covârșitoare. Designerul de interior este cel care filtrează toți acești factori și oferă consultanță, soluții și stabilitate în decursul derulării proiectului.

4. Suport tehnic și vizual detaliat

În momentul definitivării tuturor materialelor împreună cu tine, dosarul de proiect va cuprinde:

  • Planuri și fișe tehnice clare pentru o executare mai ușoară și sigură a proiectului de către constructor.
  • Simulări 3D fotorealiste pentru o previzualizare clară în spațiu a tuturor elementelor proiectului,
  • Propuneri de finisaje, materiale, texturi, culori etc. potrivite pentru proiect, în limita bugetului stabilit.
  • Funcționalitate și design perfect adaptat bugetului și nevoilor tale, pentru ca viziunea ta să devină realitate.

Vezi portofoliul nostru și convinge-te singur!

Care sunt etapele unui proiect de amenajare și cât timp durează implementarea?

În linii mari, sunt 4 etape în cadrul fiecărui proiect: Planificarea, Documentația, Proiectarea și Managementul Implementării. Te invităm să aprofundezi acest subiect pe link-ul de mai jos, în care vei vedea cum am realizat renovarea sediului nostru în 2015-2016, pas cu pas!

Timpul necesar pentru fiecare proiect variază drastic în funcție de foarte mulți factori:

  • stadiul de pornire al proiectului și complexitatea lucrărilor (ex. construcții speciale, modificări de compartimentare sau a planurilor electrice/sanitare),
  • nivelul de detalii și ceea ce dorești să obții de la proiect (ex. un stil de amenajare particular, decorațiuni inedite),
  • disponibilitatea și rapiditatea feedback-ului, precum și resursele pentru avansarea proiectului,
  • viteza echipelor de implementare , ș.a.m.d.

Noi putem să te ajutăm cu o estimare de timp ce ar trebui alocată fiecărei etape din cadrul proiectului tău, în urma discuției inițiale, bazată pe detaliile proiectului și experiențele noastre anterioare.

Citește mai multe aici!

Care este prețul unui proiect de design interior?

Fiecare proiect este diferit, ceea ce înseamnă că nu există un preț standard pentru serviciile de proiectare sau consultanță în amenajare.

Tarifele depind de câțiva factori cheie:

  • suprafața (cu cât e mai mare proiectul, cu atât scade costul per mp)
  • punctul de pornire al proiectului (costul este proporțional cu necesarul de lucrări ce implică proiectul)
  • necesarul de materiale tehnice 2D (plan instalații sanitare / electrice, plan stereotomie, perimetre, arii, suprafețe, planuri de amenajare, plan pentru mobilier la comandă etc)
  • complexitatea simulărilor 3D (pentru proiectele cu necesar excepțional de detalii tehnice prezente în randări, precum showroom-uri, hale industriale, etc costul per mp este mai ridicat)
  • asistența la achiziții din comerț (randările realizate de noi sunt cu titlu de prezentare, ceea ce înseamnă că obiectele vizualizate pot fi achiziționate fie prin partenerii noștri, fie se pot realiza la comandă prin parteneri locali. În cazul în care se cere integrarea unor obiecte din comerț și/sau de specialitate, este necesară o modelare mai detaliată, așadar costul per mp va crește)

Oferta de preț este precedată de o discuție inițială despre detaliile proiectului. Este foarte util pentru proiectanții noștri să primească informații despre șantier, imagini cu ceea ce se dorește, precum și un buget / perioadă preferată de execuție.

Cere o ofertă de preț acum!

Când este momentul perfect pentru a apela la un designer de interior?

Unul dintre cele mai importante aspecte ale colaborării cu un designer de interior este sincronizarea. În funcție de cât de complex este proiectul tău final, este crucial ca totul să fie pregătit din timp, pentru a nu fi nevoie de intervenții costisitoare ulterioare, care pot să și cauzeze întârzieri pe șantier.

1. Am o casă / construcție privată

Arhitectul realizează configurația spațiilor și conturează posibilitățile de amenajare încă din prima fază a construcției. Astfel, pentru a obține un proiect cât mai personalizat pe stilul și dorințele tale, momentul ideal pentru a contacta un studio de design interior este în stadiul de proiect de arhitectură.

Asta înseamnă că elementele decorative exterioare, iluminatul exterior (și interior), fluxul casei și materialele speciale de construcție necesare pot fi definitivate exact cum le dorești încă din prima fază. Cu cât avansează proiectul pe hârtie, dar și în construcție, cu atât va fi mai dificil să se facă modificări majore, ca de exemplu iluminatul cu spoturi integrate în tavan fals sau adăugarea de uși culisante.

2. Am un apartament nou / de renovat

Indiferent de stadiul în care pornește proiectul tău de amenajare al apartamentului, este recomandat să faci toate pregătirile cu un designer de interior.

Pentru proiectele de renovare, există mai multe restricții în legătură cu ceea ce se poate modifica în planul apartamentului, iar în cazul intervențiilor asupra pereților imobilului, este necesar să se apeleze concomitent la un arhitect și un inginer structurist.

În cazul apartamentelor „la roșu” sau „la gri”, este important să se știe din timp rolul designerului de interior. Dacă planurile de instalații sanitare și electrice sunt realizate de către dezvoltator (sau au fost acceptate deja), nu se vor mai putea face modificări ulterioare, deci vor fi limitate opțiunile de amenajare. Se va mai putea totuși lucra la finisaje și mobilare, unde rolul este mai mult de decorator.

Chiar și la apartamente însă, se pot realiza modificări la aceste planuri, pentru ca rezultatul final să fie cât mai personalizat pe nevoile și dorințele tale. Astfel dacă dorești să beneficiezi de acest lucru, e recomandat să se apeleze la designer de interior cel târziu în stadiul inițial de „roșu”.

Contactează-ne!

Care sunt serviciile oferite de White Dot Design?

White Dot Design îți vine în ajutor cu următoarele tipuri de servicii:

  • proiectare de design interior și exterior în zona rezidențială, comercială sau HoReCa,
  • vânzare de produse high-end pentru interior și exterior,
  • consultanță în amenajare,
  • asistență la cumpărături,
  • Second Opinion sau „Aș mai dori o părere!” (*NOU!)

Citește despre fiecare aici!

Aș dori să colaborez cu voi. Cum se procedează?

La White Dot Design, orice proiect începe cu o conversație. La telefon, prin e-mail sau o întâlnire în studioul nostru, încercăm să evaluăm proiectul pornind de la informațiile primite și să îți propunem cele mai potrivite soluții. Această primă etapă nu presupune costuri.

După această întâlnire îți vom prezenta o ofertă personalizată de preț, iar dacă decizi să apelezi la serviciile noastre, vom încheia un contract de amenajare personalizat și vom începe să conturăm un concept general, pe baza căruia pregătim un plan 2D pe care ți-l prezentăm. De acolo pot începe discuțiile mai detaliate.

Contactează-ne!

Sunt arhitect / designer și aș dori să colaborăm!

Desigur!

Îți oferim acces la produse deosebite de la peste 150 de furnizori internaționali din portofoliul nostru și recomandări specializate bazate pe specificațiile proiectului tău! Te așteptăm să discutăm despre proiect fie la noi la birou, fie prin telefon/e-mail.

Contactează-ne acum!

Ce fel de produse pot achiziționa prin intermediul WDD?

Din dorința noastră de a aduce la viață proiecte deosebite, s-a născut și nevoia de a comercializa produse de primă clasă care să corespundă și celor mai exigente gusturi, atât din punct de vedere al designului, cât și al calităților tehnice. Din această categorie fac parte obiectele de mobilier pentru spații de sufragerie, dormitor, bucătărie, baie, comerciale, birouri, terasă, grădină sau spații ocazionale.

De asemenea îți punem la dispoziție și cele mai inovative finisaje: parchet natural compatibil cu încălzirea în pardoseală, gresie de mari dimensiuni pentru interior/exterior,  faianță porțelanată și glazurată, uși de interior fără toc din panouri de sticlă/lemn și uși de exterior cu clase de securitate superioare, corpuri de iluminat de design și accesorii decorative. Vezi ce produse sunt acum în Shop-ul nostru!

Citește despre brandurile noastre!

Se poate să achiziționez un produs fără a apela la serviciile de amenajare?

Sigur că da! White Dot Design vă oferă și posibilitatea de a achiziționa produse din colecțiile unora dintre cele mai importante branduri din domeniul designului de interior și exterior.

Fie că ai deja în minte un furnizor și un produs anume, fie că vrei să te ajutăm cu o recomandare de specialitate, noi îți stăm la dispoziție!

Cu cât mai multe detalii ne puteți oferi legate de specificații, culori și finisaje, cu atât putem reveni și noi mai repede cu o ofertă personalizată!

Contactează-ne!

Nu locuiesc în Timișoara, dar aș vrea să colaborez cu White Dot Design. Se poate?

Se poate! Putem colabora și de la distanță fără nici un compromis la calitatea proiectului sau timpul de execuție.

Acum este foarte simplu să colaborezi cu noi, fie prin discuții telefonice, fie pe e-mail sau apel video.

Să discutăm mai multe!

Răspunsul la întrebarea mea nu se află aici. Cum vă contactez?

Ne poți găsi la adresa de e-mail info@whitedotdesign.ro, la numărul de telefon 0728 160 655 sau poți completa un formular scurt pe care îl găsești in pagina de contact.

Sau poți programa o vizită să vorbim mai multe la sediul nostru: Str. Dr. Gheorghe Marinescu nr. 1, Et. 2, Ap. 8 (Zona Fabric), 300092, Timișoara, România.

Fă o programare acum!